Aktiebolaget ska bedriva mjukvaruutveckling och konsultverksamhet inom datorgrafik, visuella effekter, spel, visualisering, artificiell intelligens, maskininlärning och simulering av fysikaliska modeller och därmed förenlig verksamhet. Aktiebolaget bedriver även handel med värdepapper och produktion av litterära verk.
2024-12* | |
---|---|
Omsättning (tkr) | 2 485 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 466 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 466 |
Årets resultat (tkr) | 370 |
Summa tillgångar (tkr) | 562 |
Antal anställda | 1 |
2024-12* | |
---|---|
Omsättning (tkr) | 2 485 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 466 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 466 |
Årets resultat (tkr) | 370 |
TILLGÅNGAR | 2024-12* |
---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 17 |
Omsättningstillgångar (tkr) | 544 |
Tillgångar (tkr) | 562 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2024-12* |
---|---|
Eget kapital (tkr) | 395 |
Obeskattade reserver (tkr) | |
Avsättningar (tkr) | |
Långfristiga skulder (tkr) | |
Kortfristiga skulder (tkr) | 166 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 562 |
2024-12* | |
---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |
Löner till övriga anställda (tkr) | |
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |
Sociala kostnader (tkr) | |
Utdelning till aktieägare (tkr) |
2024-12* | |
---|---|
Antal anställda | 1 |
Omsättning per anställd (tkr) | 2 485 |
Personalkostnader per anställd (tkr) | |
Vinstmarginal | 18.8% |
Soliditet | 70.3% |
Kassalikviditet | 327.7% |
Aktiebolaget ska bedriva mjukvaruutveckling och konsultverksamhet inom datorgrafik, visuella effekter, spel, visualisering, artificiell intelligens, maskininlärning och simulering av fysikaliska modeller och därmed förenlig verksamhet. Aktiebolaget bedriver även handel med värdepapper och produktion av litterära verk.